19.01.2011

Жгуты

Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.....
Жгуты (żguty), to nic innego jak wisiorki robione na okrągło (jak liny). Nazwa podobała mi się od dawna, ale nie miałam czasu i nastroju aby coś takiego stworzyć. Ten tydzień okazał się przełomowy z dwóch powodów. Po pierwsze zaczęłam robić sweter i potrzebowałam tzw. "przerywnika", a po drugie mam tydzień zwolnienia i siedzę w domu. Miałam czas i mogłam się pobawić. Wzór znalazłam kiedyś na rosyjskich stronach (stąd nazwa). Koraliki w kolorze wrzosowym, różowym i czarnym nabyłam w EMPIK-u.


Nawet fotograf był w domu i został zmuszony do ciężkiej pracy, polegającej na wydobyciu koloru, w marnym świetle dziennym. Efekt końcowy okazał się marny, ale starania się liczą...

1 komentarz:

  1. Czułam, że coś się kroi, bo za długo milczałaś;-)
    Ani słowem się nie przyznałaś, że szykujesz zamach na żguty. Wyszło wspaniale, brawo!!
    Mam teraz o czym myśleć :-)))))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję