16.10.2016

Podkładeczki pod kubeczki

Parę dni temu poszukiwałam grubszego kordonka w kolorze jamnikowym. W wierzchnich pudłach go nie było (standard), przeszukałam pudła dolne, w których także poszukiwany nie raczył przebywać. Mój wysiłek został jednak nagrodzony ponieważ, w jednym z najdolniejszych zakamarków, znalazłam bardzo ładny biały kordonek na podkładki pod kubki. Nie wiem w jakim celu został nabyty i co z niego robiłam, nie znam też producenta bo banderolka zaginęła, ale ma grubość zbliżoną do camilli i dzięki temu mogłam poszaleć z szydełkiem nr 2,5.
Jamnikowy kordonek został odnaleziony w pudle stojącym na najwyższej półce...

Materiałoznawstwo: kordonek w kolorze białym, kolorowa włóczka camilla, szydełko nr 2,5

3 komentarze:

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję