18.02.2017

Celtycka czapka

Dawno mnie tu nie było, ale nie miałam czasu na rękodzieło.  Życie zafundowało mi przeprowadzkę z Wrocławia do Gdyni, a co za tym idzie, miniony miesiąc spędziłam na pakowaniu i rozpakowywaniu. Nie powiem żeby to było przyjemne zajęcie. Na szczęście wszystkie przydasie robótkowe zostały ułożone i teraz można się zabrać do pracy. 
Po pierwszym spacerze okazało się, że moje wrocławskie czapki są za cienkie i na gwałt musiałam zrobić coś cieplejszego. Przy okazji wykorzystałam wzór na Celtic Cables, który dostałam od Doroty. Czapkę przetestowałam dzisiaj - jest ok.
Dla miłośników morza...
Materiałoznawstwo: włóczka - Wendy Aran with Wool, druty nr 5,0

4 komentarze:

  1. Nie jest okej.
    W ogóle ani trochę nie jest okej.
    Albowiem jest ŚLICZNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna czapka, dobrze że nam nie zamarzniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzór jest super!
    I wykonanie jest super
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję