26.11.2018

Powrót do miniaturek

Nie wiem czy Czytelnicy "bibliotecznika", o ile jeszcze takowi są, zauważyli, że dawno nie prezentowałam szydełkowych miniaturek. Stało się tak ponieważ chciałam dać wytchnienie oczom, ale patrząc na skończone projekty, nie wiem czy to się udało. Być może nadal koncentrowałabym się na większych robótkach gdyby nie zdjęcie, które zobaczyłam na jednej z fabebookowych grup. Mała laleczka z domkiem nie stanowiła dla mnie wielkiego wyzwania a więc kupowanie wzoru nie było konieczne. Z opisu. zamieszczonym na Raverly, wynika że autorka (Diana Moore) proponowała kordonek Lizbeth Size 40, ja zdecydowałam się na Maję 8 i w związku z tym moja lalka jest troszkę większa. Nie ma to dla mnie większego znaczenia. Może jeszcze kiedyś zrobię podobną z Lizbeth Size 40. Nie wiem czy miniaturki wrócą na moje szydełko, póki co chcę skończyć sweter.
Wzór do kupienia TU
Materiałoznawstwo: kordonek Maja8 i Aria, szydełko 0,9 i 1,5

1 komentarz:

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję