6.01.2019

Podkładki i pokrowiec

Od dawna miałam w planie zrobienie nowych podkładek na stół. Takich "gościowych" bo te codzienne, po tym jak zaliczyły parę spotkań z jedzeniem i piciem,  nie za bardzo nadają się do pokazania obcym. Tym razem postanowiłam zrobić okrągłe. Wzór znalazłam na Pintereście i nie udało mi się ustalić jego autora.
Zrobiłam też sznurkowy pokrowiec na tablet. Nie chciałam zwykłych półsłupków i dlatego wybrałam wzór tkany (tak się chyba nazywa). Nie do końca jestem z niego zadowolona, mógłby być trochę mniejszy, ale za to dobrze chroni moją nową zabawkę.
Materiałoznawstwo:
włóczka Alize bella, dwukolorowy sznurek 5mm z Mili Druciarni, szydełko nr 4,0 i 10,0

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się wzór którym wykonałaś ochraniacz na tablet.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję