2.07.2020

TransKOKONKInental Shawl

Chusta została zrobiona w ramach CAL-u ogłoszonego na facebook-u.  Powstała tam grupa, na której od 19.04 do 7.05 pojawiły się wzory kolejnych części. Ich autorami są: Grażyna Morpak, Magdalena Bytnar, Jacek Mrożewicz, Colleen O’Neill, Elżbieta Sroczyńska, Kirsten Bishop. Dzięki bardzo dobrze rozpisanym schematom, szydełkowanie nie sprawiło mi większych problemów. Niestety, włóczki (1500 m) wystarczyło mi tylko na pięć części. Początkowo chciałam zamówić mały moteczek kokonka, ale po zmierzeniu chusty (166x83 cm) doszłam do wniosku, że taka mi całkowicie wystarczy.
Wzór jest bezpłatny i można go znaleźć TU.
Materiałoznawstwo: Kokonek A923 (Wino, malaga, burgund, czerwień, koral, mango), 4 nitki, 1500 m, szydełko 3,5

2 komentarze:

  1. Często oglądam te piękne chusty na grupach FC. Sama jednak nie zmierzyłam się jeszcze z kokonkami, choć bardzo kuszą😀
    Twoja jest fantastyczna, bardzo mi się podoba jej splot i dobrane kolory.
    Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. 😉☺️😀

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję