13.10.2021

Jesienna czapka

 Od kilku lat prowadzę zajęcia na Uniwersytecie Trzeciego Wieku działającym przy Fundacji FLY. Mam bardzo sympatyczną grupę, która daje się wciągnąć w realizację wszystkich moich pomysłow. Stworzyły wiele prac szydełkowych i koralikowych, nie poradziły sobie z frywolitkami, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się to zmienić. Ten semestr rozpoczęłyśmy szydełkowymi czapkami, które mimo, że do trudnych nie należą, potrafią niejedną dziewiarkę doprowadzić do szewskiej pasji. Żeby dobrze wytłumaczyć Paniom teorię przygotowałam czapkę oglądową. Zrobiłam od dołu, z włóczki (100% merino) Adriafil Knitcol, wzorem mech, szydełkiem 4,5.

3 komentarze:

  1. Ale fajne zajęcie - prowadzenie zajęć rękodzielniczych. Jak można załapać się do takiej pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoniłam do Fundacji, zapytałam czy mogłabym, napisałam plan zajęć i zostałam wolontariuszem. Po tych kilku latach stwierdzam, że to była bardzo dobra decyzja.

      Usuń
    2. Dziękuję. Jest to jakiś plan na przyszłość:-)

      Usuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję