10.04.2009

Wielkanocne rękodzieło

Skończyłam wielkanocne robótkowanie. Zrobiłam kartki i dwie kurki. Niewiele, ale nie miałam nastroju i czasu. Może w następnym roku będzie lepiej.

Ziuta i Zenka - dwie kurki elegantki powstały ze Snehurki, na bazie kulek z dezodorantu. Ziuta jest miłośniczką dredów, a Zenka lubi czerwone spódniczki, zielone koraliki. Obie nie mogą doczekać się Świąt i lanego poniedziałku. Zastanawiam się dlaczego:)


Kartek powstało 10. Wszystkie powędrowały w Polskę. Mam nadzieję, że się będą podobały. Oczywiście ja, zadowolona z nich nie jestem. Takie jakieś smutne mi wyszły….. Moja kartkowa faworytka, to ta po lewej. Jest wiosenna, jest wesoła, jest ok.

1 komentarz:

  1. Jestem pełna podziwu dla rzeczy, które tworzysz na szydełku! Ziuta i Zenka to niezwykle urokliwe kurki! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję