4.12.2013

Kartkowo....

Moje tegoroczne kartkowanie różniło się znacznie od tych z lat poprzednich. Mój czas się skurczył o całe dwie godziny na dobę. No i nie mam dni wolnych, w czasie których mogłam się rozłożyć w całym mieszkaniu. Dlatego postanowiłam, że muszę w ciągu jednego dnia "machnąć" szesnaście kartek. Udało się. Rodzina oddała mi do dyspozycji cały stół i omijała wszystkie papierowe (i nie tylko) zabawki. Cechą charakterystyczną całej "produkcji" jest prostota, dzięki której kartki mogły powstawać szybko. Mam tylko nadzieję, że spodobają się obdarowanym.
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.

9 komentarzy:

  1. Śliczne kartki:) Jestem pod wrażeniem, że aż 16 zrobiłaś jednego dnia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki, przez swoją skromność, bardzo ładne. Tylko gdzie pozostały tuzin?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!! I jak się sprężyłaś!!
    Brawo:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo, to ja nareszcie zrozumiałam dlaczego Ty nie chcesz do mnie przypełzac :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ przypełznę. W następnym tygodniu, przypełznę :)

      Usuń
  5. Piękne kartki! 16 w ciągu dnia? - jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. 16 za jednym zamachem...niezła jesteś :) Kartki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, tak cudnie świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma najmniejszych wątpliwości, że spodobają się obdarowanym...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję