31.10.2015

Halloween...

.. nie jest nasz, ale skoro żyjemy w globalnej wiosce, to nie mam nic przeciwko ozdobom z dyni i dzwoniącym do drzwi, poprzebieranym dzieciakom. "Cukierek albo psikus?"... oczywiście cukierek. 
Ktoś powie, że mamy "Dziady" - mamy i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby było jedno i drugie. 
Mnie do tej pory do dyń nie ciągnęło, bo i tak nie miałabym ich gdzie postawić. W tym roku też bym ich pewnie nie zrobiła gdyby nie sweter, który "się robi" i zrobić się nie może. Przy drugim rękawie, nieopatrznie zajrzałam do jednego z blogów i... przypomniałam sobie, że w pudle leży pomarańczowa włóczka. Nie miałam ochoty na eksperymenty i dlatego skorzystałam z opisu Kasi.
Teraz mogę wrócić do swetra.
Wielkość dyń: szerokość - 7 cm, wysokość (z ogonkiem) - 6 cm

Materiały:
Włóczka Sara
szydełko nr 3,0

7 komentarzy:

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję