24.11.2015

Chusta w kolorze wina

Chusta, a właściwie szal zrobiłam dla mojej warszawskiej koleżanki. Wzoru szukałam długo, bo zamarzyło mi się coś wyjątkowego i kiedy na Ravelry zobaczyłam "Dawn in the Woods Shawl", autorstwa Elaine Phillips, wiedziałam, że znalazłam to czego szukałam. Na szal, nie po raz pierwszy, wybrałam moherek Nako. Lubię tę włóczkę, bo nie sprawia problemów, ani jako tworzywo, ani jako produkt gotowy. Na chusty i szale jest idealna i na pewno do niej wrócę.
W roli modelki wystąpiła Bożenka

Darmowy wzór można pobrać TU albo TU 

Materiały:
Moher Special - 20 dkg , szydełko nr 4

5 komentarzy:

  1. Chusta przepiękną jest! I kropka.
    A Bożenka jest stanowczo za chuda.
    Nie ma takich kobiet!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna...a Bożenka by się uczesała przed pozowaniem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i musi być w niej cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję