3.01.2016

Postanowienia noworoczne

Nigdy takowych nie robiłam, ale pomyślałam, że warto jakoś uporządkować to szaleństwo robótkowe i wreszcie zacząć działać planowo. Żeby się nie rozpisywać i nie uprawiać wodolejstwa informuję, że 2 2016 roku zamierzam:
  1. wykonać pledzik pogodowy (temperature blanket) - napiszę o nim niedługo,
  2. skończyć sweterek dla Bereniki R.,
  3. skoncentrować się na pogłębianiu umiejętności związanych z koronką frywolitkową i tworzeniem biżuterii,
  4. wydziergać coś eleganckiego dla siebie.
  5. wykonywać różnorodne drobiazgi wynikające z nagłych potrzeb i zachcianek,
  6. częściej sięgać po książki, bo to skandal żebym tak mało czytała,
  7. reaktywować "Wędrówki do miejsc niezwykłych" - materiały mam tylko jakoś chęci do pisania brak
To by było na tyle....

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w realizacji postanowień. Ja w tym roku odpuściłam sobie podsumowania, postanowienia i zobowiązania. Zobaczymy co przyniesie każdy dzień...

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... Sceptycznie podchodzę do postanowień noworocznych...
    Moje się nie realizowały do tej pory.
    Ale za ciebie trzymam kciuki!
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję