20.01.2016

Zawieszka na okno

Niedawno zobaczyłam w Internecie filmik, na którym pokazano witraże malowane na  płytkach CD.  Malowanie mnie nie pociąga, ale pomysł wykorzystania, zalegającego na półkach materiału, pozostał, tym bardziej, że na filmie pokazano, jak pozbyć się srebrnej powłoki. Metoda jest prosta: wystarczy zarysować (przy brzegu) płytkę szpilką i potem, przy pomocy taśmy klejącej ściągnąć to co niepotrzebne. Oczyściłam jeden krążek i zrobiłam zawieszkę. Ponieważ robiłam wtedy TE podkładki pod kubki, to dostosowałam wzorek do nowych potrzeb. Podkładka była za duża i dlatego, w przedostatnim rzędzie, zamiast słupków zrobiłam półsłupki.
Zawieszka jest dwustronna i dwukolorowa.
Na ostatnim ostatnim sabacie dostałam od Uli kilka przezroczystych krążków. Okazuje się, że takowe pojawiają się w paczkach z płytkami CD

Materiały : kordonek "Aria", szydełko 1,25

6 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka - piękny wzór i śliczne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To takie proste jest oczyszczenie płytki??? Lecę testować!
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zawieszka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pomysłowa zawieszka .Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka bardzo mi się podoba, choć sama unikam takowych ozdób w oknie. Natomiast metoda na oczyszczania powłoki z płyt jest tak prosta, że aż niewiarygodna. Przy najbliższej okazji wypróbuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś zastanawiałam się właśnie, jak usunąć srebrną powłokę z płyt :D Teraz już wiem - dziękuję za pomysł :) A zawieszka podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję