22.06.2018

Russian Leaf Earrings i chenillkowa bransoletka

Nie mam, ostatnio szczęścia do koralików. Moja wymarzona, wakacyjna krywulka nadaje się do sprucia. Nie wiem kiedy do niej wrócę. Staram się tę złą passę pokonać i dlatego moja koleżanka zostanie obdarowana kolczykami i bransoletką. 
Po raz pierwszy zastosowałam wzór chenille do zrobienia płaskiej bransoletki. Bardzo mi się ta wersja podoba. Wzór na kolczyki podpatrzyłam u Lindy.
Materiałoznawstwo: koraliki Toho 11/0: Silver-Lined Frosted Smoky Topaz, Silver-Lined Milky Lt Topaz, Silver-Lined Frosted Dark Topaz, Silver-Lined Med Topaz, Koraliki Toho 15/0: Silver-Lined Milky Lt Topaz

3 komentarze:

  1. Super komplet, uwielbiam ten wzór na bransoletkę nie dość że świetnie wygląda to jeszcze przyjemnie się go wyplata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka prezentuje się świetnie. Bardzo podoba mi się zastosowany wzór.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję