14.11.2019

Futerko na drutach i torebkowa biżuteria

Na jednym ze spotkań Gdyńskich Dziewiarek dowiedziałam się, że w pasmanterii pojawiła się futerkowa włóczka "Samara". W ubiegłym tygodniu pojechałam tam razem z Bereniką i nabyłyśmy dwa motki, które zmieniłam w cieplutki komin. 
W weekend zatęskniłam za koralikami, w związku z tym, postanowiłam zrobić sobie prezent w postaci wieszaczka na torebki. Bazę kupiłam kiedyś w Kadoro, ale nie miałam na nią pomysłu. Ostatnio, na blogu Royal_Stone, znalazłam przydatny tutorial autorstwa Ewy Gostkowskiej i po dokonaniu niewielkich zmian (miałam mniejszy kaboszon), stałam się posiadaczką torebkowej biżuterii.

Materiałoznawstwo: włóczka DMC "Samara", druty 10,0
Baza wieszaka na torbę, kaboszon 20 mm (powinien być 22 mm, ale w Kadoro nie mieli), Koraliki: TOHO 15/0 Opaque-Lustered Navajo White, Opaque Lavender, Silver-Lined Crystal, Delica 11/0: Opaque Antique Rose Luster, Opaque Pale Rose AB, Ceylon Grey

2 komentarze:

  1. Jak prawdziwe futerko. Bardzo fajnie wygląda. Ale chyba łatwo się nie robi?
    "torebkowa" biżuteria świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Samara" jest świetną włóczką. Robi się z niej szybko i nie sprawia kłopotów.
      Pozdrawiam

      Usuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję