17.10.2020

Hipsterska lama

Ostatnio robiłam szaliki, chusty, sweter, a nawet skarpety. Teraz przyszedł czas na zabawę z hipsterską lamą. Wzór AUKILLU jest bardzo dobrze rozpisany, a więc szydełkowanie sprawiło mi dużą przyjemność. Ponieważ zrobiłam ją z kordonka "Aria", jest niewielka (bez uszu - 9,5 cm). Teraz mam chwilę robótkowej przerwy bo nie wiem za co się zabrać. Może to będzie skarpetkowy ufok, może chusta, a może coś całkiem nowego

Wzór do kupienia TU
Materiałoznawstwo: Kordonek Aria, włóczka niewiadomego składu (chyba akryl) i parę koralików Toho, szydełko 1,75.


6 komentarzy:

  1. Ta lama jest tak urocza, że trudno przestać na nią patrzeć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie zrobiłam zabawki, tym bardziej podziwiam Twój talent.
    Śliczna jest 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Robienie zabawek odstresowuje podwójnie. Polecam.

      Usuń
  3. Świetna, bardzo zawadiacka. Wspaniałe detale. Ciekawe, jak wyglądałby w tej wersji osiołek? serdeczności B.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję