28.06.2013

Chusteczka

Kupiłam bluzkę z za dużym dekoltem. Na spacer - może być, ale do pracy - nie za bardzo. Musiałam wykombinować jakąś "zasłonkę". Szaliczków i apaszek nie lubię, a poza tym w lecie mogłoby mi być trochę za ciepło. W poszukiwaniu pomysłu przejrzałam znane i nieznane blogi i na jednej z rosyjskich stron, znalazłam bardzo ciekawą chusteczkę....
Tu na ludziu....
Wykorzystane materiały: koraliki Toho 11/0 (Silver-Lined Hyacinth, Lined Burnt Orange, Silver-Lined Burnt Orange), kryształki Fire Polish (Dark Topaz), kryształki niewiadomego pochodzenia oraz ptaszkowa zawieszka.

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze.

11 komentarzy:

  1. No prezentuje się rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę. Z koralików można zrobić wszystko.
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz! Niby nic nie robisz a potem jak pokażesz to "nie robienie" to człowiek siada z wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj, aj, w pierwszej chwili myślałam, że to ażurek na szydełku. A tu taki majstersztyk :) Świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Chusteczką bym tego nie nazwała, to przecież całkiem pokaźny naszyjnik. Ile koralików zużyłaś? ;-)

      Usuń
    2. Ponad cztery paczuszki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ciekawa chusteczka - świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny klimat! Piękny kolor.
    Pozdrawiam. Lafemka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też myślałam, że to szydełkowa chusteczka, ale byłoby to zbyt proste jak na Ciebie:-)
    CUDO!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem tu po raz pierwszy, jeszcze nie wiem, co spotkam w dalszej drodze zwiedzając Twój blog, ale już muszę powiedzieć, że jestem absolutnie ZACHWYCONA Twoją apaszką. Jako osoba zajmująca się rękodziełem od wielu lat jestem bardzo krytyczna, a na dodatek spędziłam cały wieczór przeszukując katalogi blogów handmade, ale Twoja apaszka automatycznie zatrzymała mnie z otwartą paszczą :D
    Piękna praca!
    A teraz mogę zwiedzać dalej ;)
    Podrawiam,
    Schen z http://schen-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję