27.12.2014

Choineczki i podkładeczki

Podobne choineczki robiłam w ubiegłym roku. Są malutkie bo mają ok 4 cm. Nie udało mi się zrobić dwóch jednakowych ponieważ w czasie wyszywania, pojawiają się nowe pomysły. W tym roku zrobiłam tylko dwie - na zamówienie. Na zdjęciach nie widać wszystkich elementów bo fotograf się spieszył i ja się spieszyłam a na dodatek nie było słońca...
W ramach eksperymentów zrobiłam kilka świątecznych podkładek.
Wykorzystane materiały:
  • na choinki: kordonek Maja 8, koraliki Toho 15/0, a na zawieszki 11/0, guzik na nóżkę, szydełko - 0,90
  • na podkładki: kordonek Aria, szydełko - 1,75

3 komentarze:

  1. AŻ 4 cm???
    Gdyby je robił ktoś inny, to bym rzekła, że są miniaturowe.
    Tobie powiem, że są małe.
    :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jedną z tych ubiegłorocznych:-)))
    I choć te pokazane powyżej są ładne, to mojej i tak nie dorównają:-))))
    Dzięki Koleżance Uli mam specjalną gablotę do prezentowania miniatur. Zgadnij, czyje prace tam królują?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję