13.12.2021

Mój dzień w książkach

 

Na Dowolniku pojawiła się zabawa "Mój dzień w książkach", która może być podsumowaniem czytelniczego roku. Polega ona na uzupełnieniu poniższego tekstu tytułami przeczytanych w 2021 r. książek. 

Mój dzień w książkach

Zaczęłam dzień (z) _____.

W drodze do pracy zobaczyłam _____

i przeszłam obok _____,

żeby uniknąć _____ ,

ale oczywiście zatrzymałam się przy _____.

W biurze szef powiedział: _____.

i zlecił mi zbadanie _____.

W czasie obiadu z _____

zauważyłam _____

pod _____ .

Potem wróciłam do swojego biurka _____.

Następnie, w drodze do domu, kupiłam _____

ponieważ mam _____.

Przygotowując się do snu, wzięłam _____

i uczyłam się _____,

zanim powiedziałam dobranoc _____ .


Mój dzień w książkach wyglądał tak:

Zaczęłam dzień (z) Ofiarą bez twarzy. W drodze do pracy zobaczyłam Czarny manuskrypt i przeszłam obok Portretu damy, żeby uniknąć Studentki, ale oczywiście zatrzymałam się przy Domu na klifie. W biurze szef powiedział: Wybaczam Ci i zlecił mi zbadanie Zamkniętej trumny. W czasie obiadu z Gosposią prawie do wszystkiego zauważyłam Drugie dziecko pod Złotym rogiem. Potem wróciłam do swojego biurka Pod słońcem Toskanii. Następnie, w drodze do domu, kupiłam Ciernistą różę ponieważ mam Dziki łubin. Przygotowując się do snu, wzięłam Kartotekę 64 i uczyłam się Z dala od świateł, zanim powiedziałam dobranoc Ostatniej arystokratce.

Zapraszam do zabawy.

5 komentarzy:

  1. Tekst z Twoimi tytułami bardzo mi się spodobał, a najbardziej zdanie:
    W biurze szef powiedział: Wybaczam Ci i zlecił mi zbadanie Zamkniętej trumny :)
    Czy tytuły wpisywałaś w kolejności czytania, czy losowo?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku przeczytałam ponad sto książek i tytuły dopasowywałam do tekstu.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. To gratuluję takiego wyniku :) I zazdroszczę ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Świetne z tym wybaczaniem. Ofiarę bez twarzy też czytałam, ale nie wpasowałam w tekst ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję