10.12.2021

Ostatnie Skarpetki AD 2021

 Miałam w tegorocznych planach powiększenie skarpetkowej kolekcji o dwanaście par, nie udało się. Pojawiły się nowe pomysły, a skarpetki poszły w zapomnienie. Pod koniec listopada zatęskniłam za pięcioma drutami i tak oto powstały Ostatnie Skarpetki AD 2021. Zrobiłam je z Flotte Socke Bambus-Merino. Pierwszy raz miałam do czynienia z tą włóczką i zastanawiam się, czy obecny w niej bambus nie spowoduje, że skarpetki będą się rozciągać.

Materiałoznawstwo: włóczka Flotte Socke Bambus-Merino, druty 2,5


2 komentarze:

  1. Też mnie ciekawi, czy ten bambus nie spowoduje nieoczekiwanego zwiększenia rozmiaru. Zestaw kolorów dodaje energii:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyżej mąż dostanie śliczne skarpeteczki :) Pozdrawiam

      Usuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję