8.12.2021

Mandale trzy

 Mimo, że od dawna gromadzę wzory na szydełkowe mandale, to niewiele ich zrobiłam. Powody są dwa: brak czasu i brak ścian do powieszenia gotowych prac. W tym roku, dla wrocławskich Koleżanek, zrobiłam dwie. a przygotowując ten wpis uzmysłowiłam sobie, że dwa lata temu wyszydełkowałam łapacz snów według wzoru Evelin Karu "Lullaby of Blooms Mandala", którego do dzisiaj nie pokazałam. Tegoroczne mandale wykonałam według wzorów Tatsiany Kupryianchyk "Sunny Mandala Overlay Crochet" oraz CAROcreated design "Overlay Mandala No. 1".

Wzory dostępne są TU, TU i TU
Materiałoznawstwo: kordonek Aria, Catona Scheepjes, szydełko 2,5 i 1,75


2 komentarze:

  1. To jest piękne w naszym hobby, że jeśli coś nas pociąga swoją urodą, to zabierany się za dzierganie, mimo że nie mamy możliwości wyeksponować dzieło;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję