10.02.2022

Komplecik warkoczowy

 Mam Pozytywnie Zakręconą Koleżankę, która tworzy wzory do szuflady. Robi to od lat i nic na to poradzić nie można. Najpierw wrzucała tam wzory inspirowane węzłami celtyckimi, a teraz zabrała się za nowoczesne wzory warkoczowe. Jeżeli dobrze pójdzie i moja Zdolna Koleżanka się nie rozmyśli, to może pojawi się wiekopomne dzieło zawierające w sobie 100 (albo i więcej) nowych wzorów. W ramach testów wykorzystałam jeden z nich do zrobienia poniższego kompletu. Czapkę i komin zrobiłam z "Czterdziestki" a mitenki z dropsowego Norda.

4 komentarze:

  1. Super, że Twoja koleżanka ma taką koleżankę jak Ty i że nie obraża się za zaglądanie jej do szuflady;-) Wzory celtyckie i a la celtyckie ciągle przede mną.
    Golf nie dla mnie, bo nie lubię skrępowania wokół szyi, ale czapkę, a zwłaszcza mitenki przywłaszczyłabym sobie jak nic;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogę korzystać jej wzorów. Warkocze nie są trudne, trzeba tylko trochę uwagi. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Super wzor warkoczowy o bardzo ładny koplecik w energetycznym kolorze. Uwielbiam takie przeplatanki więc chętnie zajrzałabym do książki z wzorami ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko książka się ukaże, to dam znać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję