8.02.2023

Terrazzo Afghan

 Pled zaczęłam robić w lutym ubiegłego roku. Początkowy zapał osłabł dość szybko, zaczęło wiać nudą, pojawiły się inne robótki, ale co kilka tygodni otwierałam pudło i zaczynałam dziergać następne kwadraty. Za każdym razem miałam nadzieję na finał, który nastąpił dopiero teraz. Bardzo się z tego cieszę albowiem niedługo przyjedzie Berenika, dla której pledzik robiony był. Technikalia: wzór - Terrazzo Afghan by Tinna Thorudottir Thorvaldar (do kupienia na Ravelry)  wielkość 150 x 115 cm, włóczka Drops Nord, szydełko 4,0.

5 komentarzy:

  1. Imponujący! Ja wyszydełkowałam kiedyś pled z kwadratów dla starszej córki, kiedy wyprowadzała się na swoje. Zarzekałam się, że młodszej też zrobię. I co? Młodsza od dwóch lat z nami nie mieszka, a koconarzuty jak nie było tak nie ma.
    Tym większy podziw dla ogromu pracy, wytrwałości i cudnego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, trzeba mieć dużo samozaparcia, ale warto. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Kolorki Nikowe.
    Ogrom pracy za tobą :)
    – warto było. Efekty jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekny pled bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze cieszą i dlatego bardzo wszystkim za nie dziękuję